Jeśli chcesz zwrócić zakupione produkty, prosimy o kontakt w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Prosimy o odesłanie zwracanego produktu na adres podany poniżej.
Koszty odesłania produktu do nas ponosisz Ty.
Możesz zwrócić wszystkie produkty z wyłączeniem:
Aby przyspieszyć i usprawnić obsługę swojego zwrotu, do przesyłki ze zwracanymi produktami dodaj paragon fiskalny, oraz wypełniony protokół zwrotu towaru.
Protokół zwrotu znajdziesz na rachunku dostarczonym wraz z produktami, lub możesz wydrukować go tutaj: formularz_zwrotu.pdf.
Jeśli chcesz zareklamować produkt kupiony w naszym sklepie prosimy o kontakt na adres e-mail: animalia@animalia.pl lub listownie na adres naszego biura.
W reklamacji prosimy podać:
Możesz wymienić otrzymany towar na inny. W tym po prostu zwróć nam produkt, którego nie chcesz (zgodnie z opisem zwrotu powyżej), i złóż nowe zamówienie na produkt, który chcesz otrzymać w zamian. W uwagach nowego zamówienia dopisz, że w rozliczeniu odsyłasz wcześniej otrzymany produkt. Gdy wróci do naszego biura rozliczymy jego zwrot a konto nowego zamówienia.
Wszystkie zamówienia przed wysyłką są sprawdzane elektronicznie. Liczba pomyłek przy pakowaniu jest minimalna. Jednak nadal od czasu do czasu zdarza się, że pomylimy się przy pakowaniu paczki.
Jeśli w paczce był produkt niezamawiany, lub brakowało produktu który powinien się znaleźć w paczce, prosimy o pilny kontakt zaraz po otrzymaniu przesyłki.
Prosimy w miarę możliwości o sprawdzanie przesyłki przy kurierze, i w przypadku braków o spisanie protokołu dostawy.
Uwaga, niektóre małe i delikatne przedmioty w celach bezpieczeństwa są pakowane w dodatkowe warstwy folii, lub przyklejane do ścianek opakowania, lub wkładane do innych produktów, jeśli jest taka możliwość. Taki przedmiot może być nie zauważony w pierwszej chwili lub wyglądać jak wypełnienie/zabezpieczenie przesyłki. Jeśli brakuje produktu w dostawie sprawdź jeszcze raz, dokładnie opakowanie i nie wyrzucaj go dopóki się z nami nie skontaktujesz.
Jeśli zwracasz, wymieniasz, lub odsyłasz nam produkt na reklamację prosimy o przesłanie go na poniższy adres:
Animalia.pl
ul. Leszczynowa 14
05-802 Pruszków
Do paczki dołącz paragon fiskalny(ważne!) oraz protokół zwrotu, opis reklamacji lub inne informacje pozwalające na identyfikację przesyłki.
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.