Rejestracja Logowanie Koszyk (Pusty) Pomoc Kontakt











Pomoc

Koszty dostawy

^ top

Dostawa: Zamówienia
powyżej 59zł
poniżej 59zł
Inpost paczkomaty 24/7 11zł 14zł
Kurier GLS - cała Polska (paczka do 31kg) 13zł 16zł
Kurier Animalia - Warszawa 12zł 18zł
Kurier Animalia - okolice Warszawy 19zł 24zł
Odbiór osobisty gratis gratis

Dostawa gratis

^ top

Dostawę gratis otrzymasz w trzech przypadkach:

  • Przy zamówieniach na towary o wartości min. 300zł
  • Przy zamówieniach na karmy bytowe Royal Canin o wartości min. 150zł
  • Kupując jeden z towarów oznaczonych symbolem "Darmowa dostawa"
Dostawa gratis w przypadku dostawy Animalia oznacza całą dostawę gratis, a w przypadku dostawy GLS paczkę do 30kg gratis. W przypadku Kuriera GLS wielokrotne spełnienie warunków dostawy gratis obniża koszty odpowiedniej liczby paczek.

Dostawa kurierem

^ top

Zamówienia dostarczamy w całej Polsce kurierem firmy kurierskiej GLS.

W Warszawie i okolicach dostawy realizujemy również własną siecią kurierów: kliknij tutaj

Ile kosztuje dostawa kurierem?
Koszt dostawy zamówienia to od 13zł, za każdą paczkę do 31kg

Co po wysłaniu paczki?
Po wysłaniu paczki otrzymasz na swój adres e-mail powiadomienie o nowej paczce. Znajdziesz tam link do sprawdzenia aktualnego statusu przesyłki oraz możliwość zmiany sposobu dostarczenia.
Można wybrać następujące opcje:

  • Zmiana terminu doręczenia
  • Zmiana adresu doręczenia
  • Dostawa do punktu odbioru Parcelshop

95% paczek dochodzi następnego dnia po nadaniu. Jeśli czas dostawy się przedłuża prosimy o sprawdzenie statusu paczki (link otrzymany w mailu oraz w statusie zamówienia).

Godziny dostawy to przeważnie godziny dzienne. Zwykle paczki są dostarczane pomiędzy godzinami 10-17, ale nie mamy wpływu na termin dostawy konkretnej paczki - zależy to od dyspozytora w danym rejonie. Aby poznać szczegóły lub ustalić inny termin dostawy, skorzystaj z linka przesłanego w powiadomieniu mailowym, lub skontaktuj się z GLS pod numerem telefonu: +48 46 814 82 20
Infolinia czynna: poniedziałek - piątek: 7.00 - 19.00; sobota: 8.00 - 15.00

Nie chcę korzystać z usług GLS. Czy jest możliwe skorzystanie z innego dostawcy?
Tak. Jeśli wolisz skorzystać z usług swojej ulubionej firmy kurierskiej, również jest to możliwe. Prosimy o kontakt z naszym biurem w celu uzgodnienia szczegółów. Paczka zostanie wtedy nadana zgodnie z cennikiem i regulaminem wybranej firmy. W przypadku korzystania z innej firmy kurierskiej może nastąpić opóźnienie w nadaniu paczki (zależne od dojazdu kuriera firmy).
Jeśli wartość zamówienia przekracza 300zł, refundujemy koszty dostawy tylko do wysokości kosztów nadania paczki kurierem GLS.

Adresy dostawy

^ top

Możesz zdefiniować dowolną liczbę adresów dostawy, i korzystać z nich potem składając zamówienia.

Swoje adresy możesz modyfikować, lub usuwać w dowolnym momencie.

Uwaga! Edycja adresu nie wpłynie na złożone zamówienia (będące w realizacji). Jeśli chcesz zmienić adres dostawy w zamówieniu, skontaktuj się przez formularz w statusie zamówienia!

Problemy z dostawą

^ top

Jeśli chcesz szybko uzyskać informacje o dostawie paczki, najlepiej sprawdzać jej status na stronie firmy GLS. Link do statusu paczki dostępny jest w statusie zamówienia oraz został wysłany e-mailem po nadaniu paczki.

Jeśli potrzebujesz skontaktować się z kurierem, możesz to zrobić jedynie za pośrednictwem infolinii GLS: www.gls-group.com

Jeśli wystąpią problemy z dostawą, opóźnienia ponad 2 dni, uszkodzenia paczki lub zawartości, prosimy o bezzwłoczny kontakt z naszym biurem.
Jeśli są uszkodzenia lub braki prosimy o spisanie protokołu w obecności kuriera. Przydatne będą też zdjęcia produktu wysłane na nasze adres e-mail.