Rejestracja Logowanie Koszyk (Pusty) Pomoc Kontakt











Pomoc

Sposoby płatności

^ top

Dostępne są następujące formy płatności

  • Przelew na nasze konto
  • Płatność przy odbiorze
  • Płatność kartą płatniczą on-line (PayU)
  • Płatność przelewem on-line (PayU)

W przypadku płatności przy odbiorze za pośrednictwem kuriera GLS, mogą być naliczane dodatkowe opłaty.

Dane do przelewu

^ top

Numer konta: 50102055581111164668800075 (PKOBP/Inteligo)
Lub alternatywnie: 41114020040000360245428731 (mBank)
Dane odbiorcy: Animalia.pl 05-816 Michałowice ul. Lotnicza 3

Jako tytuł płatności najlepiej podaj numer zamówienia.

Dane do przelewów zagranicznych:
IBAN: PL50102055581111164668800075
BIC/Swift: BPKOPLPW

Rodzaje akceptowanych kart

^ top

Karty autoryzujemy za pośrednictwem firmy PayU. Akceptowane karty płatnicze:

  • Visa
  • Visa Electron
  • Mastercard
  • Maestro

Płatność kartą możliwa jest tylko on-line, przed realizacją zamówienia. Nie ma możliwości płatnością kartą przy odbiorze u kuriera lub w punkcie odbioru.

Rodzaje przelewów online

^ top

Przelewy online autoryzujemy za pośrednictwem firmy PayU. Współpracujące banki:

  • mBank
  • MultiBank
  • BZ WBK
  • PEKAO SA
  • Inteligo
  • Credit Agricole
  • PKO BP
  • BPH
  • ING
  • Eurobank
  • Meritum Bank
  • Citi Handlowy
  • Deutsche Bank
  • Bank Millenium
  • BOŚ
  • Idea Bank
  • BNP Paribas
  • T-mobile
  • Alior
  • PBS

Opłata za pobranie

^ top

Kurier GLS (wysyłka w Polsce) pobiera dodatkową opłatę za usługę płatności przy odbiorze. Taka usługa kosztuje 5zł. Kwota ta zostanie doliczona do kosztów zamówienia.

W przypadku płatności przy odbiorze uiszczanej u kuriera Animalia.pl lub w naszym punkcie odbioru, żadna dodatkowa opłata nie jest naliczana!

Pomyłka w przelewie

^ top

Czasem się zdarza, że przy zlecaniu przelewu nastąpi pomyłka.

Jeśli nie podałeś numeru zamówienia, lub zły numer, lub numer z błędem, ale kwota jest prawidłowa - nie powinno być problemu z zaksięgowaniem przelewu.

Jeśli kwota jest błędna, ale numer zamówienia jest prawidłowy - przelew zostanie przypisany do zamówienia. Jeśli jest nadpłata zostanie odesłana na konto z którego przyszedł przelew. Jeśli jest niedopłata, prosimy o jak najszybsze przesłanie brakującej kwoty. Brak pełnej wpłaty może opóźnić realizację zamówienia.

Jeśli wysłałeś nam przelew, który w ogóle nie miał trafić do nas - prosimy o kontakt.
Jeśli chciałeś wysłać przelew do nas, ale przez pomyłkę trafił na inne konto - prosimy o kontakt ze swoim bankiem.