Rejestracja Logowanie Koszyk (Pusty) Pomoc Kontakt











Pomoc

Sposoby płatności

^ top

Dostępne są następujące formy płatności

Tradycyjne metody płatności:

  • Gotówka przy odbiorze
  • Przelew na nasze konto

Płatności PayU:
  • BLIK
  • Szybki przelew on-line
  • Karty i usługi płatnicze
  • Płatność odroczona Twisto do 30 dni (PayU)
  • Płatność ratalna (min. 300zł - PayU)

Szybkie przelewy online

^ top

Przelewy online autoryzujemy za pośrednictwem firmy PayU. Współpracujące banki:

  • Płacę z iPKO
  • mBank
  • ING Bank Śląski
  • Santander
  • Pekao
  • Millenium
  • Alior
  • Inteligo
  • Credit Agricole
  • Citi Handlowy
  • BOŚ
  • Bank Nowy BFG S.A.
  • GET IN Bank
  • Noble Bank
  • Plus Bank
  • Nest Bank
  • Banki Spółdzielcze

Akceptowane karty

^ top

Karty autoryzujemy za pośrednictwem firmy PayU. Akceptowane karty płatnicze:

  • Visa
  • Visa Electron
  • Mastercard
  • Maestro

A także usługi płatnicze:
  • Google Pay
  • Visa checkout
  • Masterpass
Płatność kartą możliwa jest tylko on-line, przed realizacją zamówienia. Nie ma możliwości płatnością kartą przy odbiorze u kuriera.

Kartą możesz zapłacić przy odbiorze osobistym z naszego magazynu.

Przelew tradycyjny

^ top

UWAGA! NOWY NUMER KONTA!

Numer konta: 41114020040000360245428731
Dane odbiorcy: Animalia.pl 05-802 Pruszków, ul. Leszczynowa 14

Jako tytuł płatności najlepiej podaj numer zamówienia.

Dane do przelewów zagranicznych:
IBAN: PL41114020040000360245428731
BIC/Swift: BREXPLPWMBK

Opłata za pobranie

^ top

Płatność przy odbiorze jest darmowa.

Pomyłka w przelewie

^ top

Czasem się zdarza, że przy zlecaniu przelewu nastąpi pomyłka.

Jeśli nie podałeś numeru zamówienia, lub zły numer, lub numer z błędem, ale kwota jest prawidłowa - nie powinno być problemu z zaksięgowaniem przelewu.

Jeśli kwota jest błędna, ale numer zamówienia jest prawidłowy - przelew zostanie przypisany do zamówienia. Jeśli jest nadpłata zostanie odesłana na konto z którego przyszedł przelew. Jeśli jest niedopłata, prosimy o jak najszybsze przesłanie brakującej kwoty. Brak pełnej wpłaty może opóźnić realizację zamówienia.

Jeśli wysłałeś nam przelew, który w ogóle nie miał trafić do nas - prosimy o kontakt.
Jeśli chciałeś wysłać przelew do nas, ale przez pomyłkę trafił na inne konto - prosimy o kontakt ze swoim bankiem.