Rejestracja Logowanie Koszyk (Pusty) Pomoc Kontakt











Pomoc

Jak złożyć?

^ top

Aby złożyć zamówienie ekspresowe musisz mieć w koszyku wyłącznie produkty dostępne od ręki w magazynie (dostępność 24h). W przypadku produktów nie dostępnych od ręki, lub w ilości większej niż mamy w magazynie, zamówienie ekspresowe nie będzie dostępne.

Jakie są dostępne sposoby dostawy?

^ top

Dostępne są tylko opcje dostawy do domu, nie ma możliwości odbioru osobistego.
W przypadku dostawy na terenie Warszawy dostępny jest kurier Animalia.
W przypadku dostawy poza Warszawą dostępna jest dostawa firmą kurierską.

Uwaga! Aktualnie nie ma opcji dostawy zamówienia ekspresowego kurierem Animalia do podwarszawskich miejscowości. Nie ma też opcji dostawy dziennej - standardowymi godzinami dostawy Animalia.pl są 18:00-22:00. Przepraszamy za niedogodności.

Jakie są dostępne formy płatności?

^ top

Płatność tylko przy odbiorze, lub przez szybkie transfery i karty płatnicze PayU. Nie ma możliwości płatności zwykłym przelewem, aby nie opóźniać realizacji zamówienia ekspresowego.
W przypadku wybrania płatności PayU, prosimy od razu uregulować wpłatę. Opóźnienia we wpłacie spowodują brak realizacji zamówienia w trybie ekspresowym.

Co zyskuję składając zamówienia jako ekspresowe?

^ top

Gwarancję realizacji tego samego dnia, jeśli zamówienie zostanie złożone do godziny 16:00.
W przypadku złożenia zamówienia po tej godzinie, będzie realizowane następnego dnia.

Realizacja oznacza przygotowanie i wysłanie zamówienia. W Warszawie oznacza to dostawę jeszcze tego samego dnia wieczorem.
W przypadku dostawy poza Warszawą, będzie ona zrealizowana następnego dnia.

Ile kosztuje zamówienie ekspresowe?

^ top

Dopłata do zamówienia ekspresowego kosztuje 10zł.

Dopłata do zamówienia ekspresowego jest niezależna do dostawy gratis wynikającej z kwoty zamówienia, zamówionych towarów lub kodu rabatowego i jest zawsze doliczana.

Co jeśli nie jest możliwa realizacja zamówienia ekspresowo?

^ top

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia zrealizować zgodnie z ustaleniami. Czasem jednak może się zdarzyć, że nie będzie to możliwe z przyczyn niezależnych od nas.

Jeśli mimo złożenia zamówienia ekspresowego nie ma Cię w domu, lub nie można skontaktować się telefonicznie - jest to brak możliwości dostawy z Twojej winy, i koszt dopłaty nie będzie zwrócony.
Jeśli dostawa w obiecanym terminie nie dochodzi do skutku z powodu opóźnień kuriera GLS, nie mamy niestety możliwości reakcji, ale zwrócimy Ci opłatę za zamówienie ekspresowe.
Jeśli z powodu braków w magazynie, mimo statusu dostępnego, towar okaże się niedostępny skontaktujemy się z Tobą i zaproponujemy zamianę produktów, zamówienie zrealizujemy jako ekspresowe, a dopłatę za realizację zwrócimy.

Pamiętaj, aby zawsze podawać aktualny numer telefonu, oraz aby być w domu, gdy realizujemy Twoje zamówienie ekspresowe!