Przy każdym produkcie podany jest czas jego skompletowania. Czas realizacji zamówienia zależy od najdłużej kompletowanego produktu w zamówieniu.
Jeśli złożysz zamówienie, gdy nasz magazyn nie pracuje, czyli wieczorem, w weekend lub święto, to Twoje zamówienie będzie spakowane dopiero w kolejnym (najbliższym) dniu roboczym.
W przypadku wysyłki kurierem do czasu realizacji zamówienia dolicz czas na dostawę, zwykle 1 dzień roboczy.
W Warszawie i okolicach przeważnie realizujemy dostawę tego samego dnia, w którym zamówienie się skompletowało.
Maksymalny czas realizacji zamówienia to 30 dni.
Gdyby zamówienie nie mogło być zrealizowane w ustalonym czasie skontaktujemy się z Tobą i przekażemy informacje o opóźnieniu. Możesz wyrazić gotowość dłuższego oczekiwania, zmienić zamówienie lub je anulować.
Poziom skompletowania zamówienia możesz sprawdzić w statusie zamówienia. Dostępny jest poprzez link wysłany mailem, lub przez menu moje konto > moje zamówienia
W trakcie kompletowania możesz sprawdzić, które produkty już są gotowe. A także sposób i status płatności
Po skompletowaniu możesz sprawdzić czy zamówienie już jest wysłane, oraz kontakt do kuriera lub link do śledzenia przesyłki.
W statusie zamówienia znajdziesz też formularz kontaktowy. Jeśli chcesz o coś spytać lub coś zmienić w zamówieniu, prosimy korzystać z tego formularza.
Jeśli po złożeniu zamówienia chcesz w nim coś zmienić, zarówno jeśli chodzi o sposób wysyłki, płatności, adres itp. Jak również o produkty w zamówieniu - dodać, usunąć, zmienić. Prosimy o kontakt przez formularz, który znajdziesz w statusie zamówienia.
Jeśli w związku z edycją zamówienia konieczna będzie dopłata, poinformujemy Cię o tym. Jeśli powstanie nadpłata, zwrot odeślemy na konto, z którego otrzymaliśmy wpłatę.
Prosimy o maksymalnie szybkie podejmowanie decyzji o zmianach. Jeśli zamówienie zostanie skompletowane i trafi do pakowania, edycja nie jest już możliwa.
Jeśli chcesz anulować zamówienie, nie ma problemu. Napisz do nas przez formularz, który znajdziesz w statusie zamówienia. Jeśli zamówienie było płatne z góry (przelewem lub kartą) to wszelkie nadpłaty zostaną odesłane na konto, z którego otrzymaliśmy wpłatę.
Jeśli masz specjalne życzenia dotyczące realizacji zamówienia - np. sposób pakowania, termin wysyłki, konkretne kolory produktów itp. Prosimy napisz je w uwagach podczas składania zamówienia, lub prześlij przez formularz w statusie zamówienia.