Kompletny i zbilansowany pokarm dla dorosłych kotów (1-7 rok życia).
Każdy kot jest wyjątkowy, dlatego codziennie zasługuje na wyjątkową przyjemność.
Różnorodne, wykwintne smaki Gourmet Gold przyniosą niebywałą rozkosz nawet najbardziej wyrafinowanemu kociemu podniebieniu.
Jeśli Twój kot wstał lewą nogą i nie w głowie mu dziś harce, wybierz Gourmet Gold z kawałkami wołowiny w sosie. Z pewnością poprawisz mu humor i pobudzisz go do życia.
Skład Gourmet Gold Kawałki w smakowitym sosie z wołowiną 85g:
mięso i produkty pochodzenia zwierzęcego (w tym wołowina 4%), roślinne ekstrakty białkowe, ryby i produkty rybne, składniki mineralne, produkty pochodzenia roślinnego, cukry
Analiza Gourmet Gold Kawałki w smakowitym sosie z wołowiną 85g:
wilgotność: 82,0%, białko: 11,3%, zawartość tłuszczu: 2,4%, zawartość nieorganiczna: 2,2%, włókno surowe: 0,25%
Dawkowanie Gourmet Gold Kawałki w smakowitym sosie z wołowiną 85g:
Dorosłemu kotu ważącemu ok. 4kg zaleca się podawać od 2 do 3 puszek dziennie w postaci co najmniej 2-3 posiłków. Podana wyżej ilość może ulec zmianie pod wpływem wieku kota i jego aktywności fizycznej. Podawać pokarm o temperaturze pokojowej.
Kotek wcina nie wybredza [kot] [serce]
Dodatkowe informacje o Gourmet Gold Kawałki w smakowitym sosie z wołowiną 85g:
Ile kosztuje dostawa produktu?
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu wysyłki lub odbioru osobistego, oraz od innych
produktów w zamówieniu. Koszt dostawy może wynosić od 12zł w Warszawie, 13zł na
pozostałym terenie Polski. W niektórych przypadkach dostawa jest gratis. Odbiór osobisty
jest gratis.
Jak mogę zapłacić?
Oferujemy kilka sposobów zapłaty. Przy odbiorze towaru, przelewem na nasze konto, oraz
kartą płatniczą przez internet. W przypadku płatności z góry (przelew, karta) termin
płatności wynosi do 10 dni.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Każdy konsument może zwrócić dowolny produkt w terminie do 14 dni od momentu otrzymania
zamówienia. Wyjątki stanowią: produkty przygotowywane na konkretne zamówienie
(przycinane osłonki na kable, derki szyte na wymiar, itp), oraz produkty dostarczane w
zapieczętowanym opakowaniu, jeśli zostały otwarte (np. kosmetyki, kremy, pasty, puszki,
itp.) i ich zwrot jest niemożliwy ze względów zdrowotnych lub higienicznych.
Masz inne pytanie?
Masz inne pytania dotyczące tego produktu? Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz.