Applaws Natural Cat Food to produkt inny niż wszystkie, zawiera wyłącznie naturalne składniki oraz niebywale wysoką zawartość świeżego mięsa! Jest kompletnie wolny od wszelkich dodatków. Wszystkie ryby są chwytane przez sieci bezpieczne dla delfinów. Wykorzystujemy jedynie mięso z tuńczyka bonito, który jest jedną z najliczniej występujących ryb morskich i nie figuruje na żadnej z list zagrożonych gatunków. Wszystkie kurczaki są karmione wyłącznie w pełni organiczną karmą i są całkowicie wolne od hormonów. Nie stosujemy żadnych sztucznych barwników, substancji smakowych, konserwantów, polepszaczy smaku ani dodatków.
Puszka Applaws Natural Cat Food zawiera wyłącznie składniki podane na opakowaniu. Zawartość mięsa wynosi 75%. Świeże ryby bogate są w niezbędne aminokwasy oraz kwasy tłuszczowe, takie jak Omega 3 oraz Omega 6.
Skład Applaws Puszka dla kota tuńczyk i kraby 70g:
Filet z Tuńczyka 55%, Wywar Rybny, Krab 5%, Ryż
Analiza Applaws Puszka dla kota tuńczyk i kraby 70g:
Wilgotność 83%, Surowe Białko 13%, Surowe Oleje i Tłuszcze 1%, Surowy Popiół 1%, Surowy Błonnik 0,1%.
Dawkowanie Applaws Puszka dla kota tuńczyk i kraby 70g:
Podawaj do 2 puszek 70g lub maks. jedną puszkę 156g dziennie.
Dodatkowe informacje o Applaws Puszka dla kota tuńczyk i kraby 70g:
Ile kosztuje dostawa produktu?
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu wysyłki lub odbioru osobistego, oraz od innych
produktów w zamówieniu. Koszt dostawy może wynosić od 12zł w Warszawie, 13zł na
pozostałym terenie Polski. W niektórych przypadkach dostawa jest gratis. Odbiór osobisty
jest gratis.
Jak mogę zapłacić?
Oferujemy kilka sposobów zapłaty. Przy odbiorze towaru, przelewem na nasze konto, oraz
kartą płatniczą przez internet. W przypadku płatności z góry (przelew, karta) termin
płatności wynosi do 10 dni.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Każdy konsument może zwrócić dowolny produkt w terminie do 14 dni od momentu otrzymania
zamówienia. Wyjątki stanowią: produkty przygotowywane na konkretne zamówienie
(przycinane osłonki na kable, derki szyte na wymiar, itp), oraz produkty dostarczane w
zapieczętowanym opakowaniu, jeśli zostały otwarte (np. kosmetyki, kremy, pasty, puszki,
itp.) i ich zwrot jest niemożliwy ze względów zdrowotnych lub higienicznych.
Masz inne pytanie?
Masz inne pytania dotyczące tego produktu? Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz.