Zasadowa płukanka do higieny uszu psów i kotów
Przeznaczenie i sposób stosowania: Preparat przeznaczony jest do płukania kanału słuchowego, po myciu preparatem Aurum 0, uszu psów i kotów cierpiących na zapalenie kanału słuchowego, wywołane przez bakterie Pseudomonas, Staphylococcus, Streptococcus, Proteus. W przypadku zakażeń grzybiczych lub mieszanych należy stosować płukankę kwaśną Aurum 4. W celu dokładnego wyczyszczenia, kanał słuchowy powinien być wypłukany preparatem pod niewielkim ciśnieniem, po myciu, dla pełnego usunięcia środka myjącego oraz woszczyny. Zaleca się płukanie preparatem ogrzanym do temperatury 25°C. Po wypłukaniu należy zastosować przez 7 dni preparat z nanosrebrem Argentum.
Przed użyciem wstrząsnąć. Przed użyciem należy skonsultować się z lekarzem weterynarii.
UWAGA: Nie stosować w przypadku uczulenia psa na którykolwiek ze składników. Zaprzestać stosowania w przypadku pojawienia się oznak uczulenia. Nie stosować w przypadku perforacji błony bębenkowej.
Skład Vetos-Farma Aurum 3 zasadowa płukanka do higieny uszu dla psów i kotów 500ml:
Bufor kwasu etylenodiaminotetraoctowego i tri(hydroksymetylo)aminometanu o pH 8.
Dodatkowe informacje o Vetos-Farma Aurum 3 zasadowa płukanka do higieny uszu dla psów i kotów 500ml:
Ile kosztuje dostawa produktu?
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu wysyłki lub odbioru osobistego, oraz od innych
produktów w zamówieniu. Koszt dostawy może wynosić od 12zł w Warszawie, 13zł na
pozostałym terenie Polski. W niektórych przypadkach dostawa jest gratis. Odbiór osobisty
jest gratis.
Jak mogę zapłacić?
Oferujemy kilka sposobów zapłaty. Przy odbiorze towaru, przelewem na nasze konto, oraz
kartą płatniczą przez internet. W przypadku płatności z góry (przelew, karta) termin
płatności wynosi do 10 dni.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Każdy konsument może zwrócić dowolny produkt w terminie do 14 dni od momentu otrzymania
zamówienia. Wyjątki stanowią: produkty przygotowywane na konkretne zamówienie
(przycinane osłonki na kable, derki szyte na wymiar, itp), oraz produkty dostarczane w
zapieczętowanym opakowaniu, jeśli zostały otwarte (np. kosmetyki, kremy, pasty, puszki,
itp.) i ich zwrot jest niemożliwy ze względów zdrowotnych lub higienicznych.
Masz inne pytanie?
Masz inne pytania dotyczące tego produktu? Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz.