Karmidło automatyczne TX9 Smart sterowane za pomocą aplikacji, wyposażone w zintegrowaną kamerę, mikrofon i głośniki. Dzięki temu możesz zawołać na posiłek swojego psa :)
- do zaprogramowania do 6 posiłków dziennie
- do 2,8 l suchej karmy
- dla suchego pokarmu o średnicy max. 15 mm
- sterowanie za pomocą aplikacji
- zintegrowana kamera szerokokątna z noktowizorem na podczerwień i wykrywaniem ruchu umożliwia robienie zdjęć i nagrywanie wideo w dowolnym momencie, a także transmisje na żywo
- mikrofon i głośniki umożliwiają interakcje ze zwierzęciem
- ilość karmy można ustawić indywidualnie na każdy posiłek w granicach 1–8 porcji (1 porcja = 12 ml)
- wydawanie pokarmy jest automatycznie powtarzane każdego dnia
- ręczne karmienie jest możliwe w dowolnym momencie
- ze skalą dla lepszej kontroli poziomu pokarmu
- wyjmowana miska i pojemnik na karmę
- miska ze stali nierdzewnej może być myta w zmywarce
- z plastiku
W przypadku pytań dotyczących urządzenia smart, skontaktuj się z pomocą techniczną: smartsupport@trixie.de
Dodatkowe informacje o Trixie TX9 Smart Karmidło automatyczne z kamerą sterowane aplikacją mobilną 2.8 l/22 × 28 × 22 cm :
Ile kosztuje dostawa produktu?
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu wysyłki lub odbioru osobistego, oraz od innych
produktów w zamówieniu. Koszt dostawy może wynosić od 12zł w Warszawie, 13zł na
pozostałym terenie Polski. W niektórych przypadkach dostawa jest gratis. Odbiór osobisty
jest gratis.
Aby dowiedzieć się więcej o kosztach dostawy, kliknij
tutaj.
Jak mogę zapłacić?
Oferujemy kilka sposobów zapłaty. Przy odbiorze towaru, przelewem na nasze konto, oraz
kartą płatniczą przez internet. W przypadku płatności z góry (przelew, karta) termin
płatności wynosi do 10 dni.
Aby dowiedzieć się więcej o sposobach płatności, kliknij
tutaj.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Każdy konsument może zwrócić dowolny produkt w terminie do 14 dni od momentu otrzymania
zamówienia. Wyjątki stanowią: produkty przygotowywane na konkretne zamówienie
(przycinane osłonki na kable, derki szyte na wymiar, itp), oraz produkty dostarczane w
zapieczętowanym opakowaniu, jeśli zostały otwarte (np. kosmetyki, kremy, pasty, puszki,
itp.) i ich zwrot jest niemożliwy ze względów zdrowotnych lub higienicznych.
Aby dowiedzieć się więcej o zwrotach, kliknij tutaj.
Masz inne pytanie?
Masz inne pytania dotyczące tego produktu? Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz.