Odżywka dla gryzoni i królików powinna na stałe wejść do jadłospisu Twojego ulubieńca. Wewnątrz opakowania znajduje się bowiem mieszanka specjalnie dobranych ziarenek, oblekanych koncentratem mineralno-witaminowym. Zestaw składników mineralnych i witamin, który zawiera koncentrat, przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania organizmu zwierzątka, wzmacnia jego kondycję, zapobiega chorobom i poprawia samopoczucie.
Zawartość opakowania należy wymieszać z niewielką ilością podstawowego pożywienia.
Skład Nestor Odżywka dla gryzoni Multivit Energy dla królików i gryzoni 20g:
kukurydza, owies bezłuskowy, proso, pszenica, siemię lniane, słonecznik czarny
Analiza Nestor Odżywka dla gryzoni Multivit Energy dla królików i gryzoni 20g:
białko ogólne 17%, tłuszcz surowy 8%, wilgotność 9%, włókno surowe 11%, popiół surowy 2%, wapń 0,097%, gfosfor 0,026%, magnez 0,0.
Dodatki: wit.A, wit.D, wit.E, wit.K, wit.B1, wit.B2, wit.B6, wit.B12
Dawka wzmocnienia dla świnek
Odkąd podaje to moim świnkom to nawet nie zdarza im się kichnąć.Uwielbiają to i dzięki temu są zdrowe.Kupcie to swoim zwierzakom,aby mogły być odporne na choróbska :D
+
Zalety:
Smaczne,świnki nie chorują
Dodatkowe informacje o Nestor Odżywka dla gryzoni Multivit Energy dla królików i gryzoni 20g:
Ile kosztuje dostawa produktu?
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu wysyłki lub odbioru osobistego, oraz od innych
produktów w zamówieniu. Koszt dostawy może wynosić od 12zł w Warszawie, 13zł na
pozostałym terenie Polski. W niektórych przypadkach dostawa jest gratis. Odbiór osobisty
jest gratis.
Jak mogę zapłacić?
Oferujemy kilka sposobów zapłaty. Przy odbiorze towaru, przelewem na nasze konto, oraz
kartą płatniczą przez internet. W przypadku płatności z góry (przelew, karta) termin
płatności wynosi do 10 dni.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Każdy konsument może zwrócić dowolny produkt w terminie do 14 dni od momentu otrzymania
zamówienia. Wyjątki stanowią: produkty przygotowywane na konkretne zamówienie
(przycinane osłonki na kable, derki szyte na wymiar, itp), oraz produkty dostarczane w
zapieczętowanym opakowaniu, jeśli zostały otwarte (np. kosmetyki, kremy, pasty, puszki,
itp.) i ich zwrot jest niemożliwy ze względów zdrowotnych lub higienicznych.
Masz inne pytanie?
Masz inne pytania dotyczące tego produktu? Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz.