Witamina C - wykazuje działanie przeciwutleniające. Korzystnie wpływa na utrzymanie równowagi fizjologicznej tkanki łącznej, chrzęstnej i kostnej jak również tworzenie kolagenu, elastyny oraz kwasu hialuronowego. Zwiększone zapotrzebowanie na witaminę C występuje w sytuacjach stresogennych (transport, zawody), wzmożonej intensywności treningów, w rekonwalescencji (po przebytych kontuzjach, chorobach), osłabieniu i alergii. Szczególnie w okresie braku dostępu do pastwiska znacznie zmniejsza się możliwość pozyskania odpowiedniej ilości witaminy C z zielonki.
Porada: Szczególnie zaleca się wzbogacić o witaminę C dietę tych koni, które nie posiadają dostępu do pastwiska oraz są w intensywnym treningu. Podaż witaminy C jest również wskazana jako uzupełnienie suplementacji kolagenem i/lub MSM w celu zwiększenia ich syntezy oraz przyswajalności.
Opakowanie 600g wystarcza na 30 dni codziennej suplementacji.
Skład Horseline Pro Pure Vitamin C proszek 600g:
100% kwas l-askorbinowy (C6H8O6)
Dawkowanie Horseline Pro Pure Vitamin C proszek 600g:
Konie i kuce: 1 miarka/200 kg m.c.
Miarka dołączona do opakowania zawiera 8g produktu (wartość orientacyjna).
Sposób podania: wymieszać z paszą treściwą.
Dodatkowe informacje o Horseline Pro Pure Vitamin C proszek 600g:
Ile kosztuje dostawa produktu?
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu wysyłki lub odbioru osobistego, oraz od innych
produktów w zamówieniu. Koszt dostawy może wynosić od 12zł w Warszawie, 13zł na
pozostałym terenie Polski. W niektórych przypadkach dostawa jest gratis. Odbiór osobisty
jest gratis.
Jak mogę zapłacić?
Oferujemy kilka sposobów zapłaty. Przy odbiorze towaru, przelewem na nasze konto, oraz
kartą płatniczą przez internet. W przypadku płatności z góry (przelew, karta) termin
płatności wynosi do 10 dni.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Każdy konsument może zwrócić dowolny produkt w terminie do 14 dni od momentu otrzymania
zamówienia. Wyjątki stanowią: produkty przygotowywane na konkretne zamówienie
(przycinane osłonki na kable, derki szyte na wymiar, itp), oraz produkty dostarczane w
zapieczętowanym opakowaniu, jeśli zostały otwarte (np. kosmetyki, kremy, pasty, puszki,
itp.) i ich zwrot jest niemożliwy ze względów zdrowotnych lub higienicznych.
Masz inne pytanie?
Masz inne pytania dotyczące tego produktu? Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz.