Probiotic DigestiveTherapy to naturalny preparat wzbogacający i stabilizujący mikroflorę przewodu pokarmowego
Probiotic DigestiveTherap odpowiedzialny jest za prawidłowy przebieg procesów trawienia. Zapobiega zbijaniu się treści pokarmowej co może doprowadzić do atonii przewodu pokarmowego i zalegania treści pokarmowej. Hamuje procesy będące przyczyna wzdęć wywołujących kolki w okresach ograniczonego ruchu.
Probiotic DigestiveTherap - zastosowanie:
- neutralizacja mikroflory chorobotwórczej
- wspomaganie procesów trawienia
- poprawa smakowitości paszy
Skład Horseline Pro Probiotyk w płynie 1000 ml:
woda (95g/100g), melasa z trzciny cukrowej (5ml/100ml), Sacharomyces cerevisiae 3,3 x 105 jtk/ml
dodatki technologiczne:
Lactobacillus casei - stabilizator flory jelitowej 1k 2 - 1,95x107 jtk/ml
Lactobacillus plantarum - stabilizator flory jelitowej 1k 2-1,95 x 107 jtk/ml
Analiza Horseline Pro Probiotyk w płynie 1000 ml:
Woda: 95%, Białko surowe: 4,4 g, Popiół surowy: 7 g/kg, Wapń: 650 mg/kg, Sód: 88 mg/kg, Magnez: 190 mg/kg, Lizyna: 0,5 mg/kg, Metionina: 0,02 g/kg
Dawkowanie Horseline Pro Probiotyk w płynie 1000 ml:
Dawkowanie/24h:
Okres zasiedlenia (pierwsze 8 dni):
Konie dorosłe: 120 ml
Odsadki: 50 ml
Źrebaki: 30 ml
Standardowe stosowanie (kolejne 10 dni):
Konie dorosłe: 100 ml
Odsadki: 50 ml
Źrebaki: 30 ml
Należy zużyć do 30 dni po otwarciu.
Dodatkowe informacje o Horseline Pro Probiotyk w płynie 1000 ml:
Ile kosztuje dostawa produktu?
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu wysyłki lub odbioru osobistego, oraz od innych
produktów w zamówieniu. Koszt dostawy może wynosić od 12zł w Warszawie, 13zł na
pozostałym terenie Polski. W niektórych przypadkach dostawa jest gratis. Odbiór osobisty
jest gratis.
Jak mogę zapłacić?
Oferujemy kilka sposobów zapłaty. Przy odbiorze towaru, przelewem na nasze konto, oraz
kartą płatniczą przez internet. W przypadku płatności z góry (przelew, karta) termin
płatności wynosi do 10 dni.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Każdy konsument może zwrócić dowolny produkt w terminie do 14 dni od momentu otrzymania
zamówienia. Wyjątki stanowią: produkty przygotowywane na konkretne zamówienie
(przycinane osłonki na kable, derki szyte na wymiar, itp), oraz produkty dostarczane w
zapieczętowanym opakowaniu, jeśli zostały otwarte (np. kosmetyki, kremy, pasty, puszki,
itp.) i ich zwrot jest niemożliwy ze względów zdrowotnych lub higienicznych.
Masz inne pytanie?
Masz inne pytania dotyczące tego produktu? Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz.