Algea - naturalne źródło jodu, poprawa kondycji skóry i sierści u koni.
Sproszkowana alga Norweska o potężnych walorach odżywczych. Stanowi najbogatsze źródło organicznych witamin, minerałów i pierwiastków śladowych. Bogata w jod jest szczególnie ważnym elementem diety u koni z obszarów gdzie występuje umiarkowany lub niewielki niedobór jodu czyli głównie tereny Polski południowej i centralnej. Bogata w aminokwasy wspomaga rozbudowę muskulatury oraz poprawę tempa wzrostu rogu kopytowego.
Algea - zastosowanie:
- brak apetytu
- ospałość
- wypadanie lub mała ilość włosów
- zapobieganie przedwczesnemu lub opóźnionemu porodowi u źrebnych klaczy
- zapobieganie zaburzeniom w rozwoju układu nerwowego i kośćca u płodów
Zawartość jodu: 450 mg/kg.
Opakowanie 1500g wystarcza na 50 dni.
Skład Horseline Pro Algea algi dla koni 1500g:
100% alga morska (Ascophyllum nodosum)
Analiza Horseline Pro Algea algi dla koni 1500g:
Popiół surowy: 27%
Dawkowanie Horseline Pro Algea algi dla koni 1500g:
Konie (500 kg m.c.): 4 miarki dziennie.
Kuce: 3 miarki.
Miarka dołączona do opakowania zawiera 7g produktu (wartość orientacyjna).
Sposób podania: należy zmieszać z paszą treściwą.
Ze względu na specyficzny zapach wprowadzać do diety stopniowo.
Dodatkowe informacje o Horseline Pro Algea algi dla koni 1500g:
Ile kosztuje dostawa produktu?
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu wysyłki lub odbioru osobistego, oraz od innych
produktów w zamówieniu. Koszt dostawy może wynosić od 12zł w Warszawie, 13zł na
pozostałym terenie Polski. W niektórych przypadkach dostawa jest gratis. Odbiór osobisty
jest gratis.
Jak mogę zapłacić?
Oferujemy kilka sposobów zapłaty. Przy odbiorze towaru, przelewem na nasze konto, oraz
kartą płatniczą przez internet. W przypadku płatności z góry (przelew, karta) termin
płatności wynosi do 10 dni.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Każdy konsument może zwrócić dowolny produkt w terminie do 14 dni od momentu otrzymania
zamówienia. Wyjątki stanowią: produkty przygotowywane na konkretne zamówienie
(przycinane osłonki na kable, derki szyte na wymiar, itp), oraz produkty dostarczane w
zapieczętowanym opakowaniu, jeśli zostały otwarte (np. kosmetyki, kremy, pasty, puszki,
itp.) i ich zwrot jest niemożliwy ze względów zdrowotnych lub higienicznych.
Masz inne pytanie?
Masz inne pytania dotyczące tego produktu? Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz.