Shaker Gard Powder 1,5kg - nowe większe opakowanie, wzmocnione o kadzidłowca, rozmaryn, witaminę B1, algi morskie, pokrzywę, MSM, traganek błoniasty, Echinacea oraz siemię lniane.
Shaker Gard to połączenie minerałów i witamin oraz silnych antyutleniaczy, które pobudzają główne struktury nerwowe, mięśniowe oraz szkieletowe. Zalecany dla wrażliwych koni, zagrożonych syndromem Head Shaking.
Może być stosowany długotrwale lub sezonowo np. podczas objawów alergii czy w okresie wiosenno-jesiennym.
Opakowanie wystarcza na 1 miesiąc.
Skład Equine America Shaker Gard proszek 1,5kg:
Mikronizowane siemię lniane, Magnez chelat aminokwasowy (lizyna), Spirulina - algi morskie, Pokrzywa, Tlenek magnezu, Methylsulfonylmethane (MSM), Astragalus Membranaeous - traganek błoniasty, Echinacea proszek.
Analiza Equine America Shaker Gard proszek 1,5kg:
Surowe białko 12,5%, Olej surowy 20,0%, Sód <1,0%, Włókno surowe 7,0%, Popiół surowy 5,0%.
Dawkowanie Equine America Shaker Gard proszek 1,5kg:
Dla typowego konia 400-600 kg: 50 g dziennie.
Dla kucyków: 25 g dziennie.
Do opakowania dołączona jest miarka 50g.
Nie należy przekraczać zalecanego spożycia, chyba że pod kontrolą lekarza weterynarii.
Zapas na 1 m-c.
Dodatkowe informacje o Equine America Shaker Gard proszek 1,5kg:
Ile kosztuje dostawa produktu?
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu wysyłki lub odbioru osobistego, oraz od innych
produktów w zamówieniu. Koszt dostawy może wynosić od 12zł w Warszawie, 13zł na
pozostałym terenie Polski. W niektórych przypadkach dostawa jest gratis. Odbiór osobisty
jest gratis.
Jak mogę zapłacić?
Oferujemy kilka sposobów zapłaty. Przy odbiorze towaru, przelewem na nasze konto, oraz
kartą płatniczą przez internet. W przypadku płatności z góry (przelew, karta) termin
płatności wynosi do 10 dni.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Każdy konsument może zwrócić dowolny produkt w terminie do 14 dni od momentu otrzymania
zamówienia. Wyjątki stanowią: produkty przygotowywane na konkretne zamówienie
(przycinane osłonki na kable, derki szyte na wymiar, itp), oraz produkty dostarczane w
zapieczętowanym opakowaniu, jeśli zostały otwarte (np. kosmetyki, kremy, pasty, puszki,
itp.) i ich zwrot jest niemożliwy ze względów zdrowotnych lub higienicznych.
Masz inne pytanie?
Masz inne pytania dotyczące tego produktu? Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz.