Miękki, łatwy do pogryzienia pasztet z mięsa indyka, to mokra karma superpremium dla dorosłych kotów.
Brit Care Cat Turkey with ham to mokra karma uzupełniająca dla kotów dorosłych.
Pasztet z indyka i szynki dla kota. Nie zawiera glutenu, soi, cukru, GMO, barwników, konserwantów i środków aromatyzujących.
Skład Brit Care Cat Turkey with ham puszka dla kotów pasztet indyk z szynką 70g:
indyk (40%), kurczak, *szynka (4%),mączka z alg. *szynka restrukturyzowana
Analiza Brit Care Cat Turkey with ham puszka dla kotów pasztet indyk z szynką 70g:
białko surowe 9,9%, tłuszcz surowy 10,7%, włókno surowe 0,4%, popiół surowy 2,3%, wilgotność 76,0%, wapń 0,58%, fosfor 0,35%.
Dawkowanie Brit Care Cat Turkey with ham puszka dla kotów pasztet indyk z szynką 70g:
Należy podawać z innymi karmami pełnoporcjowymi dla kotów Brit lub Brit Care, w postaci suchej i mokrej, aby zapewnić kotu zrównoważony sposób odżywiania.
Podczas podawania tej karmy należy upewnić się, że zalecana dawka karmy, którą Twój kot otrzymuje regularnie, została odpowiednio zmniejszona. Zawsze należy zapewnić miskę świeżej wody.
Podawać w temperaturze pokojowej. Po otwarciu przechowywać w lodówce i zużyć do 48 godzin.
Dodatkowe informacje o Brit Care Cat Turkey with ham puszka dla kotów pasztet indyk z szynką 70g:
Ile kosztuje dostawa produktu?
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu wysyłki lub odbioru osobistego, oraz od innych
produktów w zamówieniu. Koszt dostawy może wynosić od 12zł w Warszawie, 13zł na
pozostałym terenie Polski. W niektórych przypadkach dostawa jest gratis. Odbiór osobisty
jest gratis.
Jak mogę zapłacić?
Oferujemy kilka sposobów zapłaty. Przy odbiorze towaru, przelewem na nasze konto, oraz
kartą płatniczą przez internet. W przypadku płatności z góry (przelew, karta) termin
płatności wynosi do 10 dni.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Każdy konsument może zwrócić dowolny produkt w terminie do 14 dni od momentu otrzymania
zamówienia. Wyjątki stanowią: produkty przygotowywane na konkretne zamówienie
(przycinane osłonki na kable, derki szyte na wymiar, itp), oraz produkty dostarczane w
zapieczętowanym opakowaniu, jeśli zostały otwarte (np. kosmetyki, kremy, pasty, puszki,
itp.) i ich zwrot jest niemożliwy ze względów zdrowotnych lub higienicznych.
Masz inne pytanie?
Masz inne pytania dotyczące tego produktu? Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz.