Prawdziwy smak czystego mięsa - specjalnie selekcjonowane mięsne komponenty Carny Adult zapewniają prawdziwy i oryginalny smak, który koty szczególnie doceniają.
Bez sztucznych wzmacniaczy smaku, dodatku zbóż, soi, barwników i konserwantów - wysoka zawartość świeżego mięsa o widocznej strukturze sprawi, że Twój kot poczuje różnicę.
Mięso z indyka i jagnięciny - bez wołowiny i wieprzowiny.
Carny® wspomaga system immunologiczny i odporność organizmu - przez całe życie twojego kota (Carny Kitten, Carny Adult, Carny Senior) dostarcza wszelkich niezbędnych składników odżywczych. Zawiera naturalną taurynę, niezbędną dla kociego organizmu.
Skład Animonda Carny Adult indyk + jagnięcina 400g:
Indyk 57% (serce, wątroba, żołądek, mięso), jagnięcina 10% (płuca), tłuszcz z kurczaka, węglan wapnia, chlorek sodu.
Analiza Animonda Carny Adult indyk + jagnięcina 400g:
Białko 11 %, tłuszcz 6 %, włókno 0,5 %, popiół 2,4 %, wilgotność 79 %, tauryna 0,8 g/kg. Miedź (E4) 1,0 mg, mangan (E5) 1,4 mg, witamin a D3 200 IE, cynk 25 mg, jod 0,75 mg.
Dawkowanie Animonda Carny Adult indyk + jagnięcina 400g:
Waga kota / ilość karmy dziennie:
3 kg
|
180g |
4 kg
|
220g |
5 kg
|
260g |
Dodatkowe informacje o Animonda Carny Adult indyk + jagnięcina 400g:
Ile kosztuje dostawa produktu?
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu wysyłki lub odbioru osobistego, oraz od innych
produktów w zamówieniu. Koszt dostawy może wynosić od 12zł w Warszawie, 13zł na
pozostałym terenie Polski. W niektórych przypadkach dostawa jest gratis. Odbiór osobisty
jest gratis.
Jak mogę zapłacić?
Oferujemy kilka sposobów zapłaty. Przy odbiorze towaru, przelewem na nasze konto, oraz
kartą płatniczą przez internet. W przypadku płatności z góry (przelew, karta) termin
płatności wynosi do 10 dni.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Każdy konsument może zwrócić dowolny produkt w terminie do 14 dni od momentu otrzymania
zamówienia. Wyjątki stanowią: produkty przygotowywane na konkretne zamówienie
(przycinane osłonki na kable, derki szyte na wymiar, itp), oraz produkty dostarczane w
zapieczętowanym opakowaniu, jeśli zostały otwarte (np. kosmetyki, kremy, pasty, puszki,
itp.) i ich zwrot jest niemożliwy ze względów zdrowotnych lub higienicznych.
Masz inne pytanie?
Masz inne pytania dotyczące tego produktu? Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz.