Komplet zapasowych filtrów do fontanny dla kota marki Zolux, o pojemności 2l
Opakowanie 2 szt.
Zestaw 2 filtrów do fontanny na wodę Zolux. Filtry zatrzymują nieczystości z wody i niwelują nieprzyjemne zapachy. Przed pierwszym użyciem należy przepłukać filtry wodą z kranu (nie używać mydła ani detergentów).
Produkt przeznaczony wyłącznie dla zwierząt.
Koty żyjące w domach bardzo często stają się zbyt mało aktywne. Ograniczona ilość ruchu i rozrywek wiąże się często z pobieraniem niewystarczającej ilości wody, ponieważ zwierzę nie czuje się spragnione, a woda z miski często wydaje się kotu nieatrakcyjna - zbyt ciepła czy zanieczyszczona. Spożywanie odpowiedniej ilości wody jest kluczowe dla zdrowia organizmu.
Rozwiązaniem tego problemu jest automatyczna fontanna dla kota. Zapewnia ona stałą cyrkulację wody, która jest podobna do naturalnego źródła dostępnego w przyrodzie. Filtry z węgla aktywowanego oczyszczają wodę z zabrudzeń oraz eliminują z niej zapachy.
Fontanna Zolux wyróżnia się bardzo cichą pracą. Jej kształt zaprojektowano w ten sposób, aby umożliwić kotu wybór miejsca, z którego chce on skorzystać do picia - czy to z podwyższonej miseczki, czy z szerokiego strumienia.
Sprawdź też pozostałe akcesoria dla kotów znajdujące się w naszej ofercie!
Dodatkowe informacje o Zolux Filtr wymienny do fontanny dla kota 2l 2 szt. :
Ile kosztuje dostawa produktu?
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu wysyłki lub odbioru osobistego, oraz od innych
produktów w zamówieniu. Koszt dostawy może wynosić od 5zł w Warszawie, 12zł na
pozostałym terenie Polski. W niektórych przypadkach dostawa jest gratis. Odbiór osobisty
jest gratis.
Jak mogę zapłacić?
Oferujemy kilka sposobów zapłaty. Przy odbiorze towaru, przelewem na nasze konto, oraz
kartą płatniczą przez internet. W przypadku płatności z góry (przelew, karta) termin
płatności wynosi do 10 dni.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Każdy konsument może zwrócić dowolny produkt w terminie do 14 dni od momentu otrzymania
zamówienia. Wyjątki stanowią: produkty przygotowywane na konkretne zamówienie
(przycinane osłonki na kable, derki szyte na wymiar, itp), oraz produkty dostarczane w
zapieczętowanym opakowaniu, jeśli zostały otwarte (np. kosmetyki, kremy, pasty, puszki,
itp.) i ich zwrot jest niemożliwy ze względów zdrowotnych lub higienicznych.
Masz inne pytanie?
Masz inne pytania dotyczące tego produktu? Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz.