Rejestracja Logowanie Koszyk (Pusty) Pomoc Kontakt











Vitakraft Ferret Menu tacka   100g

Vitakraft Ferret Menu tacka 100g

 
Liczba ocen: 4, w tym 4 recenzje.
Przeczytaj recenzje
 
Id: 2525306
EAN: 4008239253064,
Opakowanie zbiorcze: 16 szt.
W ofercie od 14 lutego 2004
Twoja cena: 3,85
 
Dostępność:
1-3 dni
Aktualnie w koszyku masz 0 szt.
Dodaj produkt do Ulubionych

Dla utrzymania witalności i zdrowia fretki potrzebują zbilansowanego i łatwo strawnego pokarmu.
Pokarm dla fretki Vitakraft zawiera: proteiny, mieszankę drobiu, witaminy i minerały. Wszystkie składniki niezbędne dla pełnej i zbilansowanej diety.

Kupiłam dla szczurków ale nie jadły za to psy koleżanki były bardzo zadowolone:))

Autor: mdagh ( 554 opinii )



Czy ta opinia jest pomocna? tak | nie

Moja niestety nie lubi. Ale karma ladnie wyglada i w opakowaniu i oza.

Autor: TheGirlInTheBox ( 10 opinii )



Czy ta opinia jest pomocna? tak | nie ( 1 / 0 )

Świetna karma, moja fretka jest wprost za nią szalona, jak czuje zapach to po prostu biegnie jak dzikusek....

Autor: Carola 77



Czy ta opinia jest pomocna? tak | nie ( 1 / 0 )

moja fretka nawet nie chciała tego zjesc powąchala i poszla noi musialam wyrzucic :/

Autor: kiciamicia3 ( 4 opinie )



Czy ta opinia jest pomocna? tak | nie ( 1 / 0 )
Ile kosztuje dostawa produktu?
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu wysyłki lub odbioru osobistego, oraz od innych produktów w zamówieniu. Koszt dostawy może wynosić od 5zł w Warszawie, 10zł na pozostałym terenie Polski. W niektórych przypadkach dostawa jest gratis. Odbiór osobisty jest gratis.
Jak mogę zapłacić?
Oferujemy kilka sposobów zapłaty. Przy odbiorze towaru, przelewem na nasze konto, oraz kartą płatniczą przez internet. W przypadku płatności z góry (przelew, karta) termin płatności wynosi do 10 dni.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Każdy konsument może zwrócić dowolny produkt w terminie do 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Wyjątki stanowią: produkty przygotowywane na konkretne zamówienie (przycinane osłonki na kable, derki szyte na wymiar, itp), oraz produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeśli zostały otwarte (np. kosmetyki, kremy, pasty, puszki, itp.) i ich zwrot jest niemożliwy ze względów zdrowotnych lub higienicznych.

Masz inne pytanie?

Masz inne pytania dotyczące tego produktu? Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz.

Treść pytania:

Twój e-mail: