Rejestracja Logowanie Koszyk (Pusty) Pomoc Kontakt











Zdjęcie Trixie Lusterko w oprawie drewnianej  z dzwoneczkiem 9 x 10 cm

Trixie Lusterko w oprawie drewnianej z dzwoneczkiem 9 x 10 cm

 
Liczba ocen: 1, w tym 1 recenzja.
Przeczytaj recenzje
» Oceń produkt
 
Id: TX-5860
EAN: 4011905058603,
W ofercie od 01 lutego 2011
Cena sugerowana: 11,50 zł
Twoja cena: 9,09 zł
 

Produkt usunięty z oferty

Niestety ten produkt został usunięty z oferty. Oznacza to, że ten produkt najprawdopodobniej nie będzie już nigdy dostępny. Najczęściej przyczyną jest zaprzestanie produkcji, lub importu do Polski. Jeśli chcesz możesz skontaktować się z nami i dowiedzieć się czy jest jeszcze szansa na przywrócenie tego produktu, ale najprawdopodobniej warto zacząć rozglądać się za zamiennikiem.

Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Lusterko w oprawie drewnianej z dzwoneczkiem do zawieszenia w klatce.

Wymiary 9 x 10 cm.

Paputek zachwycony, zagląda do lusterka jednak należy zmienić zaczep - na oryginalnym haczyku lusterko głównie leżało na dnie klatki zaczep oczkowy rozwiązał problem i oczywiście karabińczyk...

Autor: mdagh ( 540 opinii )



Czy ta opinia jest pomocna? tak | nie

Dodatkowe informacje o Trixie Lusterko w oprawie drewnianej z dzwoneczkiem 9 x 10 cm:

Ile kosztuje dostawa produktu?
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu wysyłki lub odbioru osobistego, oraz od innych produktów w zamówieniu. Koszt dostawy może wynosić od 12zł w Warszawie, 13zł na pozostałym terenie Polski. W niektórych przypadkach dostawa jest gratis. Odbiór osobisty jest gratis.
Jak mogę zapłacić?
Oferujemy kilka sposobów zapłaty. Przy odbiorze towaru, przelewem na nasze konto, oraz kartą płatniczą przez internet. W przypadku płatności z góry (przelew, karta) termin płatności wynosi do 10 dni.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Każdy konsument może zwrócić dowolny produkt w terminie do 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Wyjątki stanowią: produkty przygotowywane na konkretne zamówienie (przycinane osłonki na kable, derki szyte na wymiar, itp), oraz produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeśli zostały otwarte (np. kosmetyki, kremy, pasty, puszki, itp.) i ich zwrot jest niemożliwy ze względów zdrowotnych lub higienicznych.

Masz inne pytanie?

Masz inne pytania dotyczące tego produktu? Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz.

Treść pytania:

Twój e-mail: