Allergen Management Plus
SPECIFIC™ Allergen Management Plus to mokra karma dla psów z wieloma alergiami, zarówno pokarmowymi, jak i środowiskowymi. Aby zmniejszyć ryzyko wywołania alergii pokarmowych, zawiera ograniczoną liczbę starannie dobranych składników i hydrolizowanych białek. Wysoki poziom olejów rybich Omega-3 i innych składników odżywczych wspomagających skórę poprawia kondycję skóry, zwiększając ochronę przed alergenami zewnętrznymi, podczas gdy Omega-3 wspiera naturalny proces przeciwzapalny.
Dla psów w każdym wieku cierpiących na liczne alergie.
Dlaczego warto wybrać Allergen Management Plus?
- zapewnia doskonałe wsparcie skóry, z niezwykle wysokim poziomem kwasów Omega-3 w połączeniu z podwyższonym poziomem kompleksu witamin A, E i B, cynku i selenu oraz Omega-6 z oleju z ogórecznika – dla zdrowej sierści i skóry.
- hydrolizowane białko z łososia i ryżu – składniki mniej podatne na reakcje pokarmowe.
- dzięki wysoce przyswajalnym składnikom dieta ta jest odpowiednia również dla psów z problemami trawiennymi
Skład Specific Dog Allergen Management Plus (tacka) COW-HY 300g:
Ryż, białko ryżowe, hydrolizowane białko z łososia, olej rybny, witaminy i pierwiastki śladowe (w tym chelatowane pierwiastki śladowe), minerały, olej słonecznikowy, sproszkowana celuloza, łuska babki płesznik, olej z ogórecznika, dekstroza, ksyloza.
Nie zawiera sztucznych barwników ani aromatów.
Analiza Specific Dog Allergen Management Plus (tacka) COW-HY 300g:
Białko 8,2%, tłuszcz 4,5%, węglowodany 16,9%, włókno 1,1%, wapń 0,35%, fosfor 0,3%, sód 0,2%, wilgotność 66,8%
Dodatki na 100g:
0,2 mg, cynk 5,4 mg, Omega 3 0,67 mg, EPA 0,31 mg, DHA 0,28 mg, GLA 0,03 mg,
Dodatkowe informacje o Specific Dog Allergen Management Plus (tacka) COW-HY 300g:
Ile kosztuje dostawa produktu?
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu wysyłki lub odbioru osobistego, oraz od innych
produktów w zamówieniu. Koszt dostawy może wynosić od 5zł w Warszawie, 12zł na
pozostałym terenie Polski. W niektórych przypadkach dostawa jest gratis. Odbiór osobisty
jest gratis.
Jak mogę zapłacić?
Oferujemy kilka sposobów zapłaty. Przy odbiorze towaru, przelewem na nasze konto, oraz
kartą płatniczą przez internet. W przypadku płatności z góry (przelew, karta) termin
płatności wynosi do 10 dni.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Każdy konsument może zwrócić dowolny produkt w terminie do 14 dni od momentu otrzymania
zamówienia. Wyjątki stanowią: produkty przygotowywane na konkretne zamówienie
(przycinane osłonki na kable, derki szyte na wymiar, itp), oraz produkty dostarczane w
zapieczętowanym opakowaniu, jeśli zostały otwarte (np. kosmetyki, kremy, pasty, puszki,
itp.) i ich zwrot jest niemożliwy ze względów zdrowotnych lub higienicznych.
Masz inne pytanie?
Masz inne pytania dotyczące tego produktu? Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz.