To kompletna pasza dostarczająca składników odżywczych i minerałów w wysoko przyswajalnych formach.
Zapewnia dostawę wysokiej wartości białka i składników, które pomogą utrzymać Twojego konia w dobrej kondycji i zdrowiu. Smaczny granulat, który dostarcza energii w formie nie powodującej nadpobudliwości.
W składzie dodatek czosnku i olej sojowy dla wsparcia naturalnej odporności i zdrowej, lśniącej sierści.
Skład Saracen Horse&Pony Cooling Cubes 20kg:
Granulat zbożowy, ekstrakt ze słonecznika, melasa, wysłodki buraczane, węglan wapnia, chlorek sodu, fosforan dwuwapniowy, olej sojowy, zioła w tym czosnek, witaminy i minerały, pełnotłuste ziarno lnu.
Analiza Saracen Horse&Pony Cooling Cubes 20kg:
Białko |
10 % |
Energia strawna |
11 MJ |
Selen |
0,30mg |
Skrobia |
12,2 % |
Tłuszcz |
3,25 % |
Witamina A |
11.500 IU |
Witamina D3 |
1.150 IU |
Witamina E |
60 IU |
Włókno |
19 % |
Dawkowanie Saracen Horse&Pony Cooling Cubes 20kg:
- masa ciała konia 200-400 kg - 1,0 -2,0 kg paszy dziennie,
- 400- 600 kg - 2,0 - 3,5kg paszy dziennie,
- pow.600 kg - 3,5 do 5kg paszy dziennie.
Podajemy wagę jednej standardowej litrowej miarki paszowej; pełna, nie kopiasta i nie ubita miarka zawiera 1040g produktu.
Dodatkowe informacje o Saracen Horse&Pony Cooling Cubes 20kg:
Ile kosztuje dostawa produktu?
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu wysyłki lub odbioru osobistego, oraz od innych
produktów w zamówieniu. Koszt dostawy może wynosić od 12zł w Warszawie, 13zł na
pozostałym terenie Polski. W niektórych przypadkach dostawa jest gratis. Odbiór osobisty
jest gratis.
Jak mogę zapłacić?
Oferujemy kilka sposobów zapłaty. Przy odbiorze towaru, przelewem na nasze konto, oraz
kartą płatniczą przez internet. W przypadku płatności z góry (przelew, karta) termin
płatności wynosi do 10 dni.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Każdy konsument może zwrócić dowolny produkt w terminie do 14 dni od momentu otrzymania
zamówienia. Wyjątki stanowią: produkty przygotowywane na konkretne zamówienie
(przycinane osłonki na kable, derki szyte na wymiar, itp), oraz produkty dostarczane w
zapieczętowanym opakowaniu, jeśli zostały otwarte (np. kosmetyki, kremy, pasty, puszki,
itp.) i ich zwrot jest niemożliwy ze względów zdrowotnych lub higienicznych.
Masz inne pytanie?
Masz inne pytania dotyczące tego produktu? Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz.