Relief to ziołowy preparat w płynie, który usprawnia działanie aparatu ruchu oraz przynosi ulgę bolącym stawom psa. Skład preparatu jest oparty na diabelskim szponie, który w połączeniu z innymi ziołami (jak imbir, miłorząb japoński, lukrecja, ostropest plamisty, oregano, dzika róża i kurkuma) znanymi ze swoich właściwości przeciwzapalnych i łagodzących ból, dostarczają dużych ilości naturalnego pochodzenia przeciwutleniaczy.
NAF Relief to doskonały preparat szczególnie dla psów starszych, lub tych, które są podatne na zaburzenia ruchu lub mają skłonności do sztywności stawów.
UWAGA! Produkty NAF sprowadzamy na zamówienie. Czas oczekiwania wynosi minimum 16 dni, a w niektórych przypadkach może ulec wydłużeniu o dodatkowy tydzień.
Skład:
Nalewka z diabelskiego szponu 325 ml, nalewka z jagód 0,29 ml, nalewka z imbiru 0,29 ml, nalewka z miłorzębu japońskiego 0,29 ml, nalewka z lukrecji 0,22 ml, nalewka z ostropestu plamistego 0,66 ml, nalewka Omicha 0,29 ml, nalewka z oregano 5,90 ml, nalewka z róży (dzikiej róży) 0,59 ml, nalewka z kurkumy 0,37 ml.
Woda, metylosulfonylometan, gliceryna.
Waga psa do 10kg - 5-10 ml dziennie.
Waga psa do 10-20kg - 10-15 ml dziennie.
Waga psa do 20-30kg - 10-20 ml dziennie.
Waga psa od 30kg - 15-25 ml dziennie.
Ile kosztuje dostawa produktu?
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu wysyłki lub odbioru osobistego, oraz od innych
produktów w zamówieniu. Koszt dostawy może wynosić od 5zł w Warszawie, 10zł na
pozostałym terenie Polski. W niektórych przypadkach dostawa jest gratis. Odbiór osobisty
jest gratis.
Jak mogę zapłacić?
Oferujemy kilka sposobów zapłaty. Przy odbiorze towaru, przelewem na nasze konto, oraz
kartą płatniczą przez internet. W przypadku płatności z góry (przelew, karta) termin
płatności wynosi do 10 dni.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Każdy konsument może zwrócić dowolny produkt w terminie do 14 dni od momentu otrzymania
zamówienia. Wyjątki stanowią: produkty przygotowywane na konkretne zamówienie
(przycinane osłonki na kable, derki szyte na wymiar, itp), oraz produkty dostarczane w
zapieczętowanym opakowaniu, jeśli zostały otwarte (np. kosmetyki, kremy, pasty, puszki,
itp.) i ich zwrot jest niemożliwy ze względów zdrowotnych lub higienicznych.
Masz inne pytanie?
Masz inne pytania dotyczące tego produktu? Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz.