Pomoc

Zwrot towaru

^ top

Jeśli chcesz zwrócić zakupione produkty, prosimy o kontakt w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Prosimy o odesłanie zwracanego produktu na adres podany poniżej.
Koszty odesłania produktu do nas ponosisz Ty.
Możesz zwrócić wszystkie produkty z wyłączeniem:

  • Produktów wykonanych specjalnie dla Ciebie wg Twojej specyfikacji (np. produkty na wymiar,z nadrukami itp).
  • Produktów posiadających krótki termin ważności i szybko się psujących
  • Produktów w zapieczętowanym opakowaniu, które zostało otwarte i nie może być ponownie sprzedane (np. karmy, puszki, saszetki, niektóre kosmetyki itp)
  • Magazynów, czasopism oraz nagrań audio i wideo po ich otwarciu

Aby przyspieszyć i usprawnić obsługę swojego zwrotu, do przesyłki ze zwracanymi produktami dodaj paragon fiskalny, oraz wypełniony protokół zwrotu towaru.
Protokół zwrotu znajdziesz na rachunku dostarczonym wraz z produktami, lub możesz wydrukować go tutaj: formularz_zwrotu.pdf.

Reklamacja

^ top

Jeśli chcesz zareklamować produkt kupiony w naszym sklepie prosimy o kontakt na adres e-mail: animalia@animalia.pl lub listownie na adres naszego biura.

W reklamacji prosimy podać:

  • Twoje dane
  • numer zamówienia
  • nazwę produktu i opis reklamacji

W niektórych przypadkach możemy poprosić o przesłanie zdjęć produktu, lub o odesłane nam reklamowanego produktu.
Termin rozpatrzenia reklamacji to 14 dni od momentu otrzymania zgłoszenia.

Wymiana towaru

^ top

Możesz wymienić otrzymany towar na inny. W tym po prostu zwróć nam produkt, którego nie chcesz (zgodnie z opisem zwrotu powyżej), i złóż nowe zamówienie na produkt, który chcesz otrzymać w zamian. W uwagach nowego zamówienia dopisz, że w rozliczeniu odsyłasz wcześniej otrzymany produkt. Gdy wróci do naszego biura rozliczymy jego zwrot a konto nowego zamówienia.

Pomyłka w dostawie

^ top

Wszystkie zamówienia przed wysyłką są sprawdzane elektronicznie. Liczba pomyłek przy pakowaniu jest minimalna. Jednak nadal od czasu do czasu zdarza się, że pomylimy się przy pakowaniu paczki.
Jeśli w paczce był produkt niezamawiany, lub brakowało produktu który powinien się znaleźć w paczce, prosimy o pilny kontakt zaraz po otrzymaniu przesyłki.
Prosimy w miarę możliwości o sprawdzanie przesyłki przy kurierze, i w przypadku braków o spisanie protokołu dostawy.

Uwaga, niektóre małe i delikatne przedmioty w celach bezpieczeństwa są pakowane w dodatkowe warstwy folii, lub przyklejane do ścianek opakowania, lub wkładane do innych produktów, jeśli jest taka możliwość. Taki przedmiot może być nie zauważony w pierwszej chwili lub wyglądać jak wypełnienie/zabezpieczenie przesyłki. Jeśli brakuje produktu w dostawie sprawdź jeszcze raz, dokładnie opakowanie i nie wyrzucaj go dopóki się z nami nie skontaktujesz.

Adres do zwrotu

^ top

Jeśli zwracasz, wymieniasz, lub odsyłasz nam produkt na reklamację prosimy o przesłanie go na poniższy adres:

Animalia.pl
ul. Leszczynowa 14
05-802 Pruszków


Do paczki dołącz paragon fiskalny(ważne!) oraz protokół zwrotu, opis reklamacji lub inne informacje pozwalające na identyfikację przesyłki.

Platforma ODR

^ top

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).

Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.