Najlepsze dla Twojego kota!
Smaczne i zdrowe mleczko dla kotów to doskonała nagroda, a jednocześnie dostarcza kotom cennych składników odżywczych.
Łatwostrawne, przystosowane do wymagań kotów i kociąt.
Cechy:
- bez laktozy
- zawiera witaminę E, D3 raz B1
- z dodatkiem tauryny
- z dodatkiem inuliny
- zalecane przez weterynarzy
Opakowanie trójpak zawiera 3 kartoniki po 200g.
Skład Lucky Cat Mleko dla kota trójpak dla kotów i kociąt 3x 200ml:
Mleko i produkty mleczne, produkty uboczne pochodzenia roślinnego (0,4% inuliny)
Analiza Lucky Cat Mleko dla kota trójpak dla kotów i kociąt 3x 200ml:
Białko surowe 3,4%, zawartość tłuszczu 2,8%, popiół surowy 0,8%, włókno surowe 0,4%, wilgotność 87,0%, wapń 0,1%, laktoza <0,1%
Dodatki żywieniowe / kg:
Tauryna 900 mg, witamina B1 5 mg, witamina D3 110 j.m., witamina E 30 mg
Dawkowanie Lucky Cat Mleko dla kota trójpak dla kotów i kociąt 3x 200ml:
Przed użyciem dobrze wstrząsnąć
Zalecane jest ok. 50 ml na porcję (1/4 pojedynczego opakowania)
Mleko dla kotów nie zastępuje pełnowartościowej, zbilansowanej karmy i nie jest pokarmem odchowowym dla kociąt.
Po otwarciu opakowania mleko należy przechowywać w lodówce i zużyć w ciągu 4 dni.
Dodatkowe informacje o Lucky Cat Mleko dla kota trójpak dla kotów i kociąt 3x 200ml:
Ile kosztuje dostawa produktu?
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu wysyłki lub odbioru osobistego, oraz od innych
produktów w zamówieniu. Koszt dostawy może wynosić od 12zł w Warszawie, 13zł na
pozostałym terenie Polski. W niektórych przypadkach dostawa jest gratis. Odbiór osobisty
jest gratis.
Jak mogę zapłacić?
Oferujemy kilka sposobów zapłaty. Przy odbiorze towaru, przelewem na nasze konto, oraz
kartą płatniczą przez internet. W przypadku płatności z góry (przelew, karta) termin
płatności wynosi do 10 dni.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Każdy konsument może zwrócić dowolny produkt w terminie do 14 dni od momentu otrzymania
zamówienia. Wyjątki stanowią: produkty przygotowywane na konkretne zamówienie
(przycinane osłonki na kable, derki szyte na wymiar, itp), oraz produkty dostarczane w
zapieczętowanym opakowaniu, jeśli zostały otwarte (np. kosmetyki, kremy, pasty, puszki,
itp.) i ich zwrot jest niemożliwy ze względów zdrowotnych lub higienicznych.
Masz inne pytanie?
Masz inne pytania dotyczące tego produktu? Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz.