Rejestracja Logowanie Koszyk (Pusty) Pomoc Kontakt











KED Kask Paso

 
Ten produkt nie ma jeszcze oceny.
» Oceń produkt
 
Id: 2130555
W ofercie od 18 marca 2016
Twoja cena: 520,00 zł

Darmowa dostawa
 
Wybierz wariant / dostępność:
antracytowy matowy, rozm. L [7856]
5-7 dni
antracytowy matowy, rozm. M [7854]
5-7 dni
brązowy, rozm. L [251L]
5-7 dni
czarny (z fakturą), rozm. L [0036]
5-7 dni
czarny (z fakturą), rozm. M [0034]
5-7 dni
granatowy, rozm. L [4526]
5-7 dni
granatowy, rozm. M [4524]
5-7 dni
różowy matowy, rozm. L [3406]
5-7 dni
różowy matowy, rozm. M [3404]
5-7 dni
titan mesh (srebrny), rozm. L [7956]
5-7 dni
titan mesh (srebrny), rozm. M [7954]
5-7 dni
złoty matowy, rozm. M [7404]
5-7 dni
złoty matowy, rozm. S [7406]
5-7 dni
Aktualnie w koszyku masz 0 szt.
Dodaj produkt do Ulubionych

Kask KED Paso

- lekki i dobrze wentylowany kask jeździecki
- szybkoschnąca wkładka z mikrofibry zapewnia maksymalny komfort
- dzięki temu, że posiada możliwość regulacji w postaci pokrętła z tyłu głowy można go idealnie dopasować

Rozmiary:
- M (52-58 cm)
- L (57-63)

Skorupa kasku Paso w wersji K-Star jest odblaskowa.

Nie ma jeszcze żadnych opinii o tym produkcie :(

Bądź pierwszy - oceń ten produkt!

Dodatkowe informacje o KED Kask Paso :

Ile kosztuje dostawa produktu?
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu wysyłki lub odbioru osobistego, oraz od innych produktów w zamówieniu. Koszt dostawy może wynosić od 12zł w Warszawie, 13zł na pozostałym terenie Polski. W niektórych przypadkach dostawa jest gratis. Odbiór osobisty jest gratis.
Jak mogę zapłacić?
Oferujemy kilka sposobów zapłaty. Przy odbiorze towaru, przelewem na nasze konto, oraz kartą płatniczą przez internet. W przypadku płatności z góry (przelew, karta) termin płatności wynosi do 10 dni.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Każdy konsument może zwrócić dowolny produkt w terminie do 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Wyjątki stanowią: produkty przygotowywane na konkretne zamówienie (przycinane osłonki na kable, derki szyte na wymiar, itp), oraz produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeśli zostały otwarte (np. kosmetyki, kremy, pasty, puszki, itp.) i ich zwrot jest niemożliwy ze względów zdrowotnych lub higienicznych.

Masz inne pytanie?

Masz inne pytania dotyczące tego produktu? Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz.

Treść pytania:

Twój e-mail: