Pokarm uzupełniający dla żółwi i gadów. Zapewnia trwałość skorupy i szkieletu.
Odżywianie żółwi i gadów w niewoli jest często ubogie w wapń i oligo-elementy. Te niedobory objawiają się często zmiękczeniem skorupy i struktur kostnych. Aby wyeliminować te problemy konieczne jest podawanie żółwiom i gadom pożywienia zbilansowanego i zróżnicowanego oraz dostarczanie im regularnie wapnia i pierwiastków. Podawany regularnie TORTUE CAL dostarcza niezbędne minerały zapewniające solidną skorupę szkielet.
TORTUE CAL pozwala jednocześnie zbilansować odżywianie żółwi i gadów w niewoli.
Analiza Francodex Wapno dla żółwi i gadów 60ml:
16 kropli TORTU CAL dostarcza: 0,004 mg miedzi, 0,004 mg kobaltu, 0,084 mg cynku, 0,667 mg manganu Sorbitol, chlorek wapnia. Dodatki: 3a Witaminy: Cholina (chlorek choliny) 308 g, Betaina (Chlorowodorek betaniny) 27 g 3b pierwiastki: Miedź (Pentahydrat siarczanu miedzi) (E4) 5.2 mg, Kobalt (Hexahydrat chlorku kobaltu) (E3) 5.1 mg, Cynk (Chlorek cynku) (E6): 105 mg, Mangan (Chlorek manganu) (E5): 833 mg
Dawkowanie Francodex Wapno dla żółwi i gadów 60ml:
Wymieszać TORTU CAL z pożywieniem. Profilaktycznie lub w okresie leczenia podawać 16 kropli do pożywienia na 500 g wagi zwierzęcia.
Dodatkowe informacje o Francodex Wapno dla żółwi i gadów 60ml:
Ile kosztuje dostawa produktu?
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu wysyłki lub odbioru osobistego, oraz od innych
produktów w zamówieniu. Koszt dostawy może wynosić od 12zł w Warszawie, 13zł na
pozostałym terenie Polski. W niektórych przypadkach dostawa jest gratis. Odbiór osobisty
jest gratis.
Jak mogę zapłacić?
Oferujemy kilka sposobów zapłaty. Przy odbiorze towaru, przelewem na nasze konto, oraz
kartą płatniczą przez internet. W przypadku płatności z góry (przelew, karta) termin
płatności wynosi do 10 dni.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Każdy konsument może zwrócić dowolny produkt w terminie do 14 dni od momentu otrzymania
zamówienia. Wyjątki stanowią: produkty przygotowywane na konkretne zamówienie
(przycinane osłonki na kable, derki szyte na wymiar, itp), oraz produkty dostarczane w
zapieczętowanym opakowaniu, jeśli zostały otwarte (np. kosmetyki, kremy, pasty, puszki,
itp.) i ich zwrot jest niemożliwy ze względów zdrowotnych lub higienicznych.
Masz inne pytanie?
Masz inne pytania dotyczące tego produktu? Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz.