Rejestracja Logowanie Koszyk (Pusty) Pomoc Kontakt











Feliway Classic wkład wymienny do dyfuzora na 30 dni 48ml

 
Liczba ocen: 17, w tym 8 recenzji.
Przeczytaj recenzje
» Oceń produkt
 
EAN: 3411112255146,
W ofercie od 13 lipca 2006
Twoja cena: 119,45 zł
Cena za 100ml: 248,85 zł
 
Dostępność:
1-3 dni
Aktualnie w koszyku masz 0 szt.
Dodaj produkt do Ulubionych

Wkład wymienny do dyfuzora Feliway - flakon z roztworem 48 ml.
Wkład 48 ml wystarcza na okres do 30 dni - przez ten czas dyfuzor powinien być stale włączony.

Jak stosować Feliway Dyfuzor?
- odkręcić nakrętkę.
- nakręcić dyfuzor na flakon.
- włożyć do gniazdka elektrycznego. (buteleczka z roztworem ma być pod dyfuzorem)
- pozostawić włączonym na stałe.

Obszar działania do 50-70 m².

UWAGA! Urządzenie elektryczne należy wymieniać co 6 miesięcy

Polecam ten produkt.

Kupuję w okresie stresowym dla kota, np: na Sylwestra, remont u sąsiadów i pomaga. Kotek ma lepszy humor. Nie stresuje się bardzo.


+
Zalety:
Działa przez miesiąc.
-
Wady:
Drogi.
Autor: ragga ( 10 opinii )



Czy ta opinia jest pomocna? tak | nie

Nie wiem, czy to akurat to zadziałało, ale udało mi się rozładować nagły i poważny konflikt między zwierzakami. A biorąc pod uwagę, że nawet jeśli nie pomoże, to nie zaszkodzi, aplikuję moim w długotrwałych stresujących sytuacjach taką aromaterapię.
No niestety, nie działa tak od razu, chyba że na moje samopoczucie :-)


-
Wady:
Drogie :-(
Autor: anusia0000 ( 34 opinii )



Czy ta opinia jest pomocna? tak | nie

W mojej opinii podpartej kilkukrotnym doświadczeniem praktycznym Feliway jest bardzo skuteczny.
Polecam!

Autor: mejzaj ( 18 opinii )



Czy ta opinia jest pomocna? tak | nie

Początki były obiecujace. Jednak w połowie drugiego opakowania wrocilismy do punktu wyjścia. Kotka leje pod drzwiami a ostatnio problem nawet się nasilił i zalewa nam buty, mimo kontynuowania terapii.

Autor: sansha ( 14 opinii )



Czy ta opinia jest pomocna? tak | nie

Mam neurotycznego kota. Dyfuzor bardzo pomógł. Do tej pory kot sikał na dywan, ciągle liniał i miał problemy z upierzem. Jak dyfuzor działa wszytko jest ok.
Polecam.

Autor: wojtko ( 3 opinie )



Czy ta opinia jest pomocna? tak | nie

Użyłam już 3 wkłady. Mam pytanie, czy teraz kiedy prawie przez cały dzień okna są pootwierane, dyfuzor spełnia swoją rolę. Więc czy jest sens na okres lata kupować wkłady?. Może ktoś się orientuje.
Całe urządzenie jest przygotowane do pracy z 6-ma wkładami. Potem powinno się kupić nowy dyfuzor.
Dziękuję za odpowiedź

Autor: Mati-Suzi ( 125 opinii )



Czy ta opinia jest pomocna? tak | nie

Nie chcę wypowiadać się przedwcześnie aby nie zapeszyć ale od pewnego czasu miałam problemy z moim kotem tzn unikał kuwety-wybrał sobie moja kanapę.Wet stwierdził że to na tle nerwowym.Po włączenia dyfuzora kot grzecznie pomaszerował prosto do kuwety..

Autor: sylwia2 ( 2 opinie )



Czy ta opinia jest pomocna? tak | nie

Dlaczego te wkłady są takie drogie?? :(
jak tylko włączyłam dyfuzor moja kotka odżyła- zaczęła normalnie jeść, nawet miała rujkę (wcześniej nie miała jej przez pół roku) była zestresowana przez kota gangstera który ją gania po całym domu.
teraz już jest spokojniejsza:)
[totek] i [kot]

Autor: lucienne ( 3 opinie )



Czy ta opinia jest pomocna? tak | nie

Dodatkowe informacje o Feliway Classic wkład wymienny do dyfuzora na 30 dni 48ml:

Ile kosztuje dostawa produktu?
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu wysyłki lub odbioru osobistego, oraz od innych produktów w zamówieniu. Koszt dostawy może wynosić od 12zł w Warszawie, 13zł na pozostałym terenie Polski. W niektórych przypadkach dostawa jest gratis. Odbiór osobisty jest gratis.
Jak mogę zapłacić?
Oferujemy kilka sposobów zapłaty. Przy odbiorze towaru, przelewem na nasze konto, oraz kartą płatniczą przez internet. W przypadku płatności z góry (przelew, karta) termin płatności wynosi do 10 dni.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Każdy konsument może zwrócić dowolny produkt w terminie do 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Wyjątki stanowią: produkty przygotowywane na konkretne zamówienie (przycinane osłonki na kable, derki szyte na wymiar, itp), oraz produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeśli zostały otwarte (np. kosmetyki, kremy, pasty, puszki, itp.) i ich zwrot jest niemożliwy ze względów zdrowotnych lub higienicznych.

Masz inne pytanie?

Masz inne pytania dotyczące tego produktu? Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz.

Treść pytania:

Twój e-mail: