Specjał dla kotów – wartościowa karma dla naszych pupili.
Catz finefood N°11 zawiera dużo delikatnej jagnięciny, królika (zawartość mięsa 70%) oraz zdrowe dodatki, jak żurawina i marchew.
Bez konserwantów, barwników i wzmacniaczy smaku. Nie zawiera GMO.
Mmmmiau!
Skład Catz Finefood N.11 puszka Jagnięcina i Królik 200g:
Jagnięcina 49% (w tym wątroba, mięso, płuca), woda pitna 24,45%, królik 21% (w tym mięso i wątroba), żurawina 3%, marchew 2%, skorupka jaja 0,2%, olej słonecznikowy 0,2%, tauryna 0,15%.
.
Analiza Catz Finefood N.11 puszka Jagnięcina i Królik 200g:
białko 11,0%, tłuszcz 5,9%, popiół surowy 2,2%, włókno surowe 0,5%, wilgotność 80%, witamina A 3.000 IE, witamina D3 200 IE, witamina E 30 mg, cynk jako siarczan cynku, monohydrat 15 mg, mangan jako siarczan manganu (II), monohydrat 3 mg, jod jako jodan wapnia 0,75 mg, selen jako selenin sodu 0,03 mg.
Wartość energetyczna 95,71kcal/100g.
Dawkowanie Catz Finefood N.11 puszka Jagnięcina i Królik 200g:
Waga kota - dzienna ilość karmy w gramach:
- ok. 1kg - 150g
- ok. 2kg - 200g
- ok. 4kg - 250g
Ilości orientacyjne. Rzeczywiste zapotrzebowanie zależy od wieku, aktywności i wielkości kota. Zapewnić zwierzęciu wystarczającą ilość świeżej wody.
Dodatkowe informacje o Catz Finefood N.11 puszka Jagnięcina i Królik 200g:
Ile kosztuje dostawa produktu?
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu wysyłki lub odbioru osobistego, oraz od innych
produktów w zamówieniu. Koszt dostawy może wynosić od 12zł w Warszawie, 13zł na
pozostałym terenie Polski. W niektórych przypadkach dostawa jest gratis. Odbiór osobisty
jest gratis.
Jak mogę zapłacić?
Oferujemy kilka sposobów zapłaty. Przy odbiorze towaru, przelewem na nasze konto, oraz
kartą płatniczą przez internet. W przypadku płatności z góry (przelew, karta) termin
płatności wynosi do 10 dni.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Każdy konsument może zwrócić dowolny produkt w terminie do 14 dni od momentu otrzymania
zamówienia. Wyjątki stanowią: produkty przygotowywane na konkretne zamówienie
(przycinane osłonki na kable, derki szyte na wymiar, itp), oraz produkty dostarczane w
zapieczętowanym opakowaniu, jeśli zostały otwarte (np. kosmetyki, kremy, pasty, puszki,
itp.) i ich zwrot jest niemożliwy ze względów zdrowotnych lub higienicznych.
Masz inne pytanie?
Masz inne pytania dotyczące tego produktu? Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz.