Kontaktomierz - urządzenie pozwalające błyskawicznie ocenić, czy ilość kontaktu utrzymywanego przez jeźdźca na wodzy jest odpowiednia.
Wyprostuj siebie - i wyprostuj swojego konia!
Czy Twój koń jest "twardy w pysku"?
A może to właśnie Twoja ręka jest zbyt mało czuła i za dużo ciągnie wodze?
Czy Twój koń "trzyma" jedną wodzę?
A może to Ty nierównomiernie trzymasz wodze i zbyt mocno działasz jedną z nich?
Czy Twój koń nie idzie od łydki do ręki?
A może po prostu nie jedziesz go we właściwych pomocach?
Poprawna jazda z EC Hand!
Kontaktomierz pozwala jeźdźcowi w bardzo prosty i czytelny sposób ocenić właściwy kontakt na wodzy. Unikalny na rynku produkt, który w techniczny sposób pokazuje ilość siły, jaka jest używana przy trzymaniu wodzy. Kontaktomierz jest bardzo łatwy do zamontowania i pozowli ocenić nie tylko to, czy wodze są trzymane mocno lub lekko, ale również, czy kontakt jest równomierny na obydwu wodzach i czy jeździec potrafi odpowiednio odpuścić rękę.
W komplecie dostępna para (dwie sztuki) kontaktomierzy na obydwie wodze.
Dodatkowe informacje o BR EC Hand pomoc jeździecka dla ręki jeźdźca :
Ile kosztuje dostawa produktu?
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu wysyłki lub odbioru osobistego, oraz od innych
produktów w zamówieniu. Koszt dostawy może wynosić od 12zł w Warszawie, 13zł na
pozostałym terenie Polski. W niektórych przypadkach dostawa jest gratis. Odbiór osobisty
jest gratis.
Aby dowiedzieć się więcej o kosztach dostawy, kliknij
tutaj.
Jak mogę zapłacić?
Oferujemy kilka sposobów zapłaty. Przy odbiorze towaru, przelewem na nasze konto, oraz
kartą płatniczą przez internet. W przypadku płatności z góry (przelew, karta) termin
płatności wynosi do 10 dni.
Aby dowiedzieć się więcej o sposobach płatności, kliknij
tutaj.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Każdy konsument może zwrócić dowolny produkt w terminie do 14 dni od momentu otrzymania
zamówienia. Wyjątki stanowią: produkty przygotowywane na konkretne zamówienie
(przycinane osłonki na kable, derki szyte na wymiar, itp), oraz produkty dostarczane w
zapieczętowanym opakowaniu, jeśli zostały otwarte (np. kosmetyki, kremy, pasty, puszki,
itp.) i ich zwrot jest niemożliwy ze względów zdrowotnych lub higienicznych.
Aby dowiedzieć się więcej o zwrotach, kliknij tutaj.
Masz inne pytanie?
Masz inne pytania dotyczące tego produktu? Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz.