Rejestracja Logowanie Koszyk (Pusty) Pomoc Kontakt











Zdjęcie ANKY Pad ujeżdżeniowy zima 2017  ruby, rozm. full

ANKY Pad ujeżdżeniowy zima 2017 ruby, rozm. full

 

Produkt usunięty z oferty

Niestety ten produkt został usunięty z oferty. Oznacza to, że ten produkt najprawdopodobniej nie będzie już nigdy dostępny. Najczęściej przyczyną jest zaprzestanie produkcji, lub importu do Polski. Jeśli chcesz możesz skontaktować się z nami i dowiedzieć się czy jest jeszcze szansa na przywrócenie tego produktu, ale najprawdopodobniej warto zacząć rozglądać się za zamiennikiem.

Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Pad pod siodło ujeżdżeniowe sygnowany przez Anky van Grunsven.
Limitowana edycja kolorystyczna jesień / zima 2017: ruby - rubinowo-bordowy.

Wykonany z najnowocześniejszych, najwyższej jakości materiałów technicznych, które równomiernie rozkładają ciężar siodła na końskim grzbiecie. Zewnętrzną warstwę stanowi materiał przypominający w dotyku zamsz. Od spodu pad został podszyty materiałem Coolmax®, co w optymalny sposób dystrybuuje wilgoć (pot zostaje wchłonięty, a końska skóra wysuszona).
Grube wypełnienie, anatomiczny kształt padu oraz antypoślizgowy napis ANKY zapobiegają przesuwaniu się padu w trakcie jazdy.

Nie ma jeszcze żadnych opinii o tym produkcie :(

Bądź pierwszy - oceń ten produkt!
Ile kosztuje dostawa produktu?
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu wysyłki lub odbioru osobistego, oraz od innych produktów w zamówieniu. Koszt dostawy może wynosić od 5zł w Warszawie, 10zł na pozostałym terenie Polski. W niektórych przypadkach dostawa jest gratis. Odbiór osobisty jest gratis.
Jak mogę zapłacić?
Oferujemy kilka sposobów zapłaty. Przy odbiorze towaru, przelewem na nasze konto, oraz kartą płatniczą przez internet. W przypadku płatności z góry (przelew, karta) termin płatności wynosi do 10 dni.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Każdy konsument może zwrócić dowolny produkt w terminie do 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Wyjątki stanowią: produkty przygotowywane na konkretne zamówienie (przycinane osłonki na kable, derki szyte na wymiar, itp), oraz produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeśli zostały otwarte (np. kosmetyki, kremy, pasty, puszki, itp.) i ich zwrot jest niemożliwy ze względów zdrowotnych lub higienicznych.

Masz inne pytanie?

Masz inne pytania dotyczące tego produktu? Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz.

Treść pytania:

Twój e-mail: