Karma Almo Nature jest produkowana ze starannie wybranych, najwyższej jakości składników.
Pokarmy zawierają jeden główny składnik, który ugotowany, pozostaje świeży i nie poddany skomplikowanej obróbce w swoim własnym sosie. Dodatkiem uzupełniającym do karmy jest np. zdrowy ryż.
Potrawy Almo Nature są prawdziwe, proste, pozbawione sztucznych suplementów i... uwielbiane przez koty.
Ryby wchodzące w skład karm są łowione na otwartym morzu, a nie hodowane; podobnie mięso - gwarantujemy mięso pozbawione sztucznych hormonów, pochodzące ze zwierząt utrzymywanych w tzw. wolnym wychowie. Gwarantują to umieszczone na opakowaniu logotypy ("100% Sea Water Fish", "100% Free Range Meat").
Skład Almo Nature HFC Adult Cat saszetka Jelly tuńczyk w galaretce 55g:
tuńczyk 51%, bulion z tuńczyka, ryż 0,5%.
Dodatki technologiczne: guma kasja 4315,5 mg/kg.
Analiza Almo Nature HFC Adult Cat saszetka Jelly tuńczyk w galaretce 55g:
białko surowe 13%, włókno surowe 0,1%, zawartość tłuszczu 0,5%, popiół surowy 2%, wilgotność 83%
Dawkowanie Almo Nature HFC Adult Cat saszetka Jelly tuńczyk w galaretce 55g:
Kotu o masie 4kg podawać dziennie 110g mokrej karmy oraz 35g kompletnej suchej karmy
Dodatkowe informacje o Almo Nature HFC Adult Cat saszetka Jelly tuńczyk w galaretce 55g:
Ile kosztuje dostawa produktu?
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu wysyłki lub odbioru osobistego, oraz od innych
produktów w zamówieniu. Koszt dostawy może wynosić od 12zł w Warszawie, 13zł na
pozostałym terenie Polski. W niektórych przypadkach dostawa jest gratis. Odbiór osobisty
jest gratis.
Jak mogę zapłacić?
Oferujemy kilka sposobów zapłaty. Przy odbiorze towaru, przelewem na nasze konto, oraz
kartą płatniczą przez internet. W przypadku płatności z góry (przelew, karta) termin
płatności wynosi do 10 dni.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Każdy konsument może zwrócić dowolny produkt w terminie do 14 dni od momentu otrzymania
zamówienia. Wyjątki stanowią: produkty przygotowywane na konkretne zamówienie
(przycinane osłonki na kable, derki szyte na wymiar, itp), oraz produkty dostarczane w
zapieczętowanym opakowaniu, jeśli zostały otwarte (np. kosmetyki, kremy, pasty, puszki,
itp.) i ich zwrot jest niemożliwy ze względów zdrowotnych lub higienicznych.
Masz inne pytanie?
Masz inne pytania dotyczące tego produktu? Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz.